- RÖRIGT VÄRRE

Shiiit ja ba nu jävlar ska jag blogga men sen så kom ju insparken "nollningen" sååå det blev inget bloggande :) men nu så kanske det blir lite mer bloggande MEEEEEEN kanske inte ;) hehe jora jag ska försöka, men nu ska jag och Madde börja med c-uppsatsen... OMG shiit majbritt shiit pommes... alltså nu är jag här, tiden jag har längtat till och samtidigt varit livrädd för. Nu ska vi skriva detta arbete som kommer att ta en stor del av vår vardag nu ända fram till december, för i december då ska jag fan vara klar med skolan så att jag äntligen kan börja jobba! vill inget hellre än att börja jobba. PLUS att jag har sökt mitt första jobb.... hmm AS PIRRIGT Ju. 
Detta blev ett litet flummigt inlägg, men det kommer ett inlägg med massa bilder ifrån nollningen med :) 
 
heeeej då 
my life ★ | |
Upp