tjabba

Hej kära fina underbara läsare idag har varit en bra dag :) hittills iaf. Presentationen gick bra, svamlade lite men helt ok. Träffade på Elin och Ingela efter jag var klar, ååååå vi planerade lite poledance :D hoho. Ska bli så jäkla roligt, bestämde även att jag ska skippa innebandyn.. det kommer bli alldeles för dyrt och jag vill lägga pengarna på något annat, typ som poledance :D heeeelt hyper.
Ikväll kom pappa hit, han har hjälpt Robin att kolla på bil så när jag gick ut och mötte dem så hade Robin köpt ny bil :P skräll! Så Pappa sover här i natt, så följer vi med honom hem till Ljusdal imorgon :) grabbarna vill till o'learys och dricka öl, så jag är snäll och kör idag. Sen måste jag svänga förbi hos Elin och hämta lite böcker som jag ska köpa av henne :) 
nä hörs hej 
my life ★ | |
#1 - - Elin:

Kommer bli as roligt med poledance :D

Upp