hej då sommaren

nu har iaf hösten kommit, imorse när jag klev upp var det bara 10 grader ute! brrrrrrrr. nu är jag iaf tillbaka till verkligheten "typ", nollningen är över och jag har nästan överlevt. Tänker inte skriva om nollningen i detta inlägg då jag vill lägg till lite bilder :) och det har jag tyvärr inte tid med just nu! 
idag har jag bara legat i sängen och försökt blivit FRSIK, jag har gått och blivit SÅ jäkla förkyld... så typiskt. Vi som håller på med ett fältarbete i min studiegrupp, så idag har jag inte kunnat varit med :( Men imorgon hoppas jag att förkylningen har släppt lite så jag också kan vara med och bidra lite till arbetet. 
Sen så fort förkylningen har försvunnit ska jag FIXA kort på friskis och svettis!
Så nu har Elin och jag bestämt oss för att starta en blogg så fort båda vi två är friska :) lite träning å kost å så. Nä men vi ska försöka och skriva mest för våran egen del, så vi känner oss mer motiverade! Jag/vi har även lovat en kompis att vi ska testa på pole dance! det ska bli väldigt spännande, fast när det blir vet jag ej ;p kommer iaf att tala om :P 
 
NU SKA JAG DRICKA TE OCH KOLLA PÅ DEXTER <3
 
 
 
my life ★ | |
#1 - - Elin:

Juste ja, vi lovade ju poledance, kan bli roligt och spännande isf!!;p
Ser framemot att bli frisk, att vi båda bli frisk och kan starta den där bloggen, kanske testa på lite nya saker(träningsmetoder och nya recept).:p kan bli riktigt roligt och peppande!!!:D
Poss poss!!;p

Svar: Det tror jag med :D BLI FRISK BLI FRSIK!:*
Elin Andersson

Upp