i will always remember

Haft skola hela dagen idag, så mitt huvud är ganska så slut nu.. massa fysik och kemi! fast det är intressant så då blir det inte lika jobbigt, men jag känner att mitt huvud är jätte tungt nu! Så nu ska jag bara kolla på serier och sova sen. Imorgon ska jag upp och åka iväg till skolan för en föreläsning, sen efter det kommer pappa och hämtar mig för då bär det av till Ljusdal :) skönt att pappa åker förbi här när han ska hem, så nu i framtiden behöver jag inte åka tåg hem, kan åka med pappi ist :) samma sak på vägen hem för då ska han åka tillbaka på jobb! as niiice.
 
Nää nu blire chill sen sooooooooova (: tjarå
 
HAHA kollar igenom bilder sen jag, mikaela och emmeli var i leksand, på leksands sommarland! snygga slush hållar!?!? vad tycker ni att det påminner om? ;p
 
TJA! 
 
 
 
Emma, Mamma och morfar <3 
my life ★ | |
#1 - - Mikaela:

LOVE YOU <3

Svar: and i love you <3
Elin Andersson

Upp