EXP

okeej nu har jag fått tillbaka lite energi, allt efter lite Zumba (: sköööönt.. sen så har jag halv kollat på fysik pappret, mycket dåligt! Men imorgon kommer Lina och då jävlar blir det plugg! ska klistra upp postit lappar över hela lägenheten, så jag ska andas, dricka och äta fysik fram tills på Fredag! Sen ihelgen blir det att göra något roligt med flickorna ifrån skolan, behövligt! har inte träffat några på över en månad. DÅLIGT! känner att jag vill klona mig själv och vara på alla möjliga ställen.. tänk om det gick! men snart är det April och det betyder FÖDELSEDAG, då kanske man ska försöka dra ihop så många kompisar som möjligt! det hade varit roligt, kompisar ifrån Gävle, Stockholm och Ljusdal! 
sen så är det så mycket plugg nu, så jag har inte tid att tänka på annat. suck. sitter och tänker på det nu till och med.. måste hitta på experiment som jag kan göra med barnen i både fysik och kemi.. ibland så tror jag att jag har hittat rätt experiment, men sen så tycker jag inte att det funkar.. om någon har några bra tips på experiment så får man jätte gärna dela med sig till mig :) TACKSAMT
gick precis in på BB och såg att inlämningen på exprementen är uppskjuten tills v 17 ist för v 14 ;D åhhhhh lycklig tjej... 
Sen så massa påskplaner med världens bästa människa som alltid gör mig glad, Mikaela Lindevall... den människan. 
 
från att vara ett skit inlägg till ett happy inlägg, got to löve it
bästa plugghumöret nu kanske? ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
my life ★ | |
Upp