kladdis

Wooho, om jag ska vara riktigt ärlig så har jag aldrig bakat kladdkaka själv ;D höhö allitd varit med människor eller så har jag bara kollat på :p Men idag ska jag testa, så ska göra ett recept som jag hittat på internet. Det står att den ska vara kladdig :D det är gött...
Men om det är någon som har ett AS gott kladdkake recept så får man jätte gärna dela med sig till mig (:
 
Så nu ska jag baka lite kladdis! 
 
my life ★ | |
#1 - - Elin:

Gud vad gott, ät åt mig åh!!!:)
Kladdkaka är roligt och baka för man kan mixa så mycket med den, man kan he i chokladbitar, olika slags godis, typ polly, dajm eller så så det går att leka lite med vad som hellst då man gör Kladdkaka och det blir nästan alltid gott!!! :D

Svar: haha :D jag får testa det nästa gång! denna blev inte så kladdig om jag vela ha den ;p göra om göra rätt :)
Elin Andersson

Upp