hmm?

fick mitt skal till mobilen idag... blev förvånad hur fort det gick att få hem! så jag var super glad.... TILLS jag öppnade ;p 
 
detta liknar ju inte alls skalet på bilden? 
 
men ajja! den kunde ju ha varit ännu fulare ;) tyckte nog att den jag fick oxå var okej.. 
 
Min dag over all har varit skit seg. Så himlans tråkigt att bara sitta och lyssna på massa olika människor, somnar ju nästan... sen så märkte jag att jag hade glömt att skriva in mig på studentportalen!?!? fast jag vet att jag har gjort det. Så jag vet inte när jag kommer att få mitt studiebidrag >< skulle ju hest vilja få det innan alla räkningar ska betalas. Förutom att jag är orolig över pengarna så känner jag mig allmänt orkeslös.. nu framöver så ser det bara ut som att jag ska plugga en massa och bara ha fokus på det. Fastän att jag har massa planerat med mina vänner, födelsedagsfirande, inflyttningsfest och invigning av oven! VILL GÖRA MASSOR AV ROLIGA SAKER IST FÖR ATT PLUGGA :) mer lov tack! 
idag hämtade jag ut min ove oxå :D köng, testade den precis ;p den satt lite tajt åt magen... typiskt. men ska ju bara ha den uppknäppt en gång, sen ska den bäras knuten runt höften :D
 
PIG står för pedagoger i Gävle :) min förening. 
 
Men nu ska jag sluta och blogga och tänka på vad jag ska göra för mat. :) 
tjarå
 
my life ★ | |
Upp