gävle

meeeeeens påväg eller vadå? blir as arg bara för att datan inte funker.. åhhhhhhh.... men det är löst nu iaf.
då kanske jag får användning av appen som Ann tipsade om idag ;p Period tracker, en app som håller koll på mensen, det kan jag verkligen behöva... för jag har verkligen noll koll! dåligt jag vet.
Bil resan hit gick bra, lite tråkigt att åka bil själv bara. Har helst sällskap i bilen när jag ska åka långt ;p 
STOR handlade idag med, tråkigt var det... först så handlade jag själv och så kostar det pengar. Närå, men ibland tycker jag att det är roligt att handla och då får det kosta vad det vill "nästan" men om det är tråkigt då blir det tråkigt att betala för det också. usch fy blä, har gjort något ända sen jag kom til Gävle så nu ska jag ta det lugnt och kolla på lite serier. 
Känner att jag har fått varit borta från skolan ett bra tag nu, och jag vet inte om det är bra eller dåligt. Tappar lusten för att plugga och jag börjar tänka på massa annat onödigt, som jag verkligen inte har tid med! Fast ändå är det skönt att ta en paus, men inte en för lång paus. Saknar alla vänner, måste få träffa alla mina nollnings vänner snart!  Måste ta mig i kragen och gå och köpa kårenkort, har inte gjort det än.
 
TJARÅ MY LITTLE FRIENDS
:*
my life ★ | |
Upp