Tågtågtåg!

Vad tråkigt det är att åka tåg! Usch >< speciellt om man åker själv, känns som att man står stilla på ett och samma ställe. Nu vill jag vara i Ljusdal, med familjen och pojkvännen! Plus träffa massa vänner ihelgen :) eller ja dom vännerna som är i Ljusdal :) inte många som bor kvar nu eh ;)

Idag trodde jag aldrig att skolan skulle ta slut! Började nio och skulle sluta kvart i 4 men vi fick som tur var sluta tidigare! :) då behöva jag inte stressa så mkt :) hade iaf roligaste lektionen hittills idag på skolan :) DRAMA, trodde aldrig att det skulle vara något för mig. Men kanske inte är så "blyg" längre... Mina lärare i gymnasiet tyckte jag var blyg, så på studenten fick jag äran som blyger! Men men det kanske stämmer ;) men inte nu! Idag gick det kanon att stå inför 20 pers och köra lite små teater (: fast alla var flummiga, kanske hjälpte en hel del :D

Men nu är jag i Bollnäs iaf, (en gris en ko en Bollnäs bo!) så inte så långt kvar nu :)

Tjarå!

DAGENS LÅT! Gangnam style
- ehhh sexy lady!

| |
Upp