school

SKÖNT, första uppgiften inlämnad. Jag och en till tjej i min studiegrupp träffades på biblioteket och gjorde klart våran uppgift. Otroligt skönt att kunna gå någonstans och göra uppgiften, gick inte alls bra att sitta hemma själv. Jag behöver prata en massa om vad vi ska göra och hur man ska göra den :p jag är inte så klewer! 
Men nu är det bara att tagga om tills nästa uppgift som ska vara klar på Fredag >< och jag har ingen aning om hur jag ska göra den. Men ska träffas med min grupp imorgon och snacka lite om den :) SKÖNT med studiegrupp.
 
Nu har jag precis spelat en macth LoL och funderar på om jag ska ta en promenad.. men jag vill helst bara kolla på serier! MEN jag måste röra på mig :) måstemåste.
 
Så nu ska jag ta mig i kragen! ikväll blir det inget speciellt bara jag och datan :) 
 
trivs jävligt bra i Gävle måste jag säga... saknar min familj och min katt dock! 
my life ★ | |
#1 - - Elin:

duktig du är som fixat klart första uppgiften :)

Promenader är bra, och kan kännas lite jobbigt inann men efteråt kommer du vara nöjd, kan hänga emd dig på en prommis nån dag ja :)

#2 - - Elin:

duktig du är som fixat klart första uppgiften :)

Promenader är bra, och kan kännas lite jobbigt inann men efteråt kommer du vara nöjd, kan hänga emd dig på en prommis nån dag ja :)


Svar: japp :D och jag följer gärna med dig på en promenad ;D
Elin Andersson

Upp