Sol sol å mer sol

Vilken härlig dag det har varit! Solen har legat rakt i ansiktet på mig. Fått massa D vitaminer ;) älska solsken! Har även varit ute i skogen idag och lekt lite rörelseövningar med halva klassen! Riktigt roligt, men ack så jävla trött jag har varit >< säkert gäspat hundra ggr idag. Sen så på eftermiddagen har vi haft föreläsning, då kan jag lova att jag höll på att somna! Helt slut. Sen så efter föreläsningen så skulle vi ut och använda våra två sinnen, hörsel och smak. Fick smaka på växter som våran lärare hade tagit med sig hem ifrån, typ mynta och ringblomma.
Ikväll har jag kollat massa på en uppgift som jag ska göra klart imorgon >< plus att den ska vara inlämnad imorgon med! Men det är typiskt mig att vara i sista sekunden ;)
Men nu ligger jag iaf i sängen och ska sova :) Gnatt alla fina!
Min kille är fin ;)

| |
Upp