det bästa jag har

imorse klev jag upp och kläde på mig träningskläderna och gick på en promenad! inte alls likt mig ;) brukar oftast bli en promenad på kvällen eller mitt på dagen, inte på morgonen :) Men jag tänkte att jag skulle rensa huvudet lite innan jag började med en skoluppgift. Är iaf klar med skoluppgiften nu, så det kanske var en bra ide att ta en promenad innan jag skulle sätta mig och göra den ;) vill tacka mamma för att jag fick intervjua henne inför denna uppgift. Älskar att höra hur hennes jobb funkar, så himlans spännande. Fast hon berättar ju aldrig vem det är som är patient. Min mamma är den bästaste i hela världen, för mig är hon inte bara en mamma hon är även min förebild. Om jag skulle säga vad det typiska var för min mamma att säga så skulle det nog vara "nu ska vi inte måla fan på väggen" eller "klarar jag det så klarar du det". Hon är min klippa!
plus att hon har fått mig och lyssna på Kent och det tackar jag så hjärtlig för (:
 
 
 
 
la familia
vad skulle jag vara utan dom? 
 
- skulle ju iaf inte sitta här å skriva om man ska tänka så långt ;p
my life ★ | |
#1 - - Emma Andersson:

Snygg vi är! ;D

Svar: visst sörru ;D
Elin Andersson

Upp