SAY WHAT?

ohhhh ny design! roligt roligt :) nu ska vi se hur detta funkar! spännande.
händelserik dag, först varit med UNDERBARA Nadja och hennes SÖTASTE dotter :) otroligt skönt att träffas och prata! blir så långt mellan gångerna. Kanske blir lite ändring på det om jag flyttar till Gävle! :D Hängde en stund på postplan och åt glass efter det åkte vi till folkparken och spelade mini golf, och vem vann då? ;););) JAG! brukar aldrig spela mini golf, för det är faktiskt inte riktigt min grej. Men nu var det verkligen min grej!
Sen åkte dom hem och då hängde jag med Mikaela och lika skönt var det att träffa henne! prata prata prata och planera :D nu är inte P&L långt bort!
Nu ikväll blir det middag med min familj för att fira pappa som fyller år imorgon :)
ha det bra folket 
köng
my life ★ | |
Upp