ledighet

jaha arbetslös som jag är, sitter jag framför datorn och nördar.. funderar på om jag ska börja fixa lite med bloggen, göra så den blir lite mer somrig. Men det är så mycket jobb, tar en hel dag för mig innan jag blir nöjd >< och det har jag inte tid med! För jag ska ju hjälpa min underbara kusin att göra sig i ordning inför hennes bal :) Hon kommer att bli så fin :) Sen se alla i hennes klass med! världens bästa klass! Kommer saknade dom så otroligt mkt.. vad ska jag jobba med då? kommer nog att jämnföra alla mina framtida jobb med mitt första jobb... ojoj men förhoppningvis så blir det plugg till hösten :) HOPPASHOPPAS...
Men nu har jag bestämt mig för vad jag ska göra... först ska jag gå på toa och pissa SEN spela LOL ;) höhöhöhöhöhöhöhöhöhöhöhö nördtjej!
image description
my life ★ | |
Upp