sommar

WOOOOHO jooröö.. här händer det ju grejer ser jag.. hmm fast nnnä. Men det har jag varnat för förut så! ---> står där ;)
 
Fast det har hänt ganska så mkt nu den senaste veckan så bloggen har inte varit så mkt i mina tankar.
Robin har fått semester så vi försöker göra så mkt som möjligt just nu :) varit i Hudik och shoppat, åkte tåg till Gävle för att sova på Hotel ^^ Firade min syster i Lördags :) för hon fyller 20 år! Robin har sålt sin bil så vi letar en ny. Fått reda på högskolan!! kom in i Uppsala.. men där vill jag ju inte gå :p men kom in som tredje reserv i Gävle!! hoppas verkligen på att jag kommer in!!!!!!!!!!!!!!!! så nu måste jag vänta tills den 6 augusti >< VÄNTA ÄNNU MER. blir fan spy färdig.... sen så får man reda på att alla andra kommer in..vill att det ska vara klart nu! så kan man fixa med lägenhet och så. Fast har fått ett erbjudande på en lägenhet ute i Brynäs :)))) så ska åka och titta på den med någon gång i veckan :) 
 
Men nu ska jag åter gå till att kolla på bilar :P TJARÅ
 
 
 
 
my life ★ | |
Upp