solen <3

åhh vilken härlig dag! mår mkt bättre och solen skiner, soooooo happy. Idag har jag, städat, diskat, tvättat och cyklat :) älskar att cykla spec när det är fin väder. Faktiskt så har jag cyklat två ggr idag ;) först en tur på morgonen och sen för att handla mat. Handlade lite till middagen ikväll, ska testa något nytt :) chilli korvstroganoff med blomkålsris. Har aldrig ätit blomkålsris så ska bli spännande :D
Senare ikväll blir det nog lite träning med Robin, lite lugnt dock med tanken på att jag precis varit lite hängig. Nu ska det bli lite full rulle här hemma! nu jävlar ska kilona bort!!! men så säger jag alltid och så händer det inget ;p MEN NU JÄVLAR SKA JAG INTE FALLA TILLBAKA..
Får se om Robin orkar vara min PT ;) tror nog att djävulen kommer att komma fram! men får bita mig i läppen ist för att bita honom! känner jag mig själv rätt så kommer jag att koka! ;p kort stubin å så :D
 
Nä tillbaka till sol stolen och boken!
satt precis där men då bestämde sig en timmerkuse också sig för att sola med mig....och det var inte riktigt okej för min del! äckelkuse
 
 
Här kommer lite cypern bilder undervatten ;)
 
Ser ut som att jag tänker strypa Robin!
 
Jag och syrran :)
 
 
Världens bästa pappa!
 
 
 
 
 
my life ★ | |
Upp