Peace And Love

För precis en vecka sedan befann jag mig i Borlänge med världens bästa vänner.
Har tyvärr alla mina bilder på telefonen och jag har ingen sladd till den. Men om ni vill se lite bilder så gå in på Sandras blogg ist :)
 
VEM/VILKA....
..glömde yttertältet
..fick sovsäcken snodd
..blev in låsta i sitt eget tält
..fick sina stövlar snodda
..glömde sitt körkort
..glömde låsa dörren till bajamajorna
 
 
BRAIGA SAKER...
• Musiken
• Artiserna
• Trevliga människor
• Bästaste vännerna
• God Thai mat
• Mysigt att sova i tält
 — ajja kommer inte på så mkt mer just nu
 
DÅLIGA SAKER...
• Otrevliga människor
• KALLT på nätterna
• Våra grannar som spelade samma låt!
• Lortigt ( men så är det på festival )
• GICK UPP 1 KG NÄR JAG VAR DÄR!!!
• Tattare som ska sno saker
 — finns säker mer som jag kan komma på, men inte just nu :)
 
Artister jag såg
Dada life
Simple plan
Den svenska björnstammen
Markus Krunegård
Kent
Hoffmaestro
Skrillex
Rihanna
Maria Mena
Mumford & Sons
lite Daniel Norgren
 
Ångrar lite att jag inte gick på lasse >< Men det är så drygt att vara på Festival området för länge!
 
SÅ nu har jag sumerat Peace and love så gott jag kunnat :D
my life ★ | |
Upp