Hejdå Ljusdal Hej Gävle

Hej jag heter Elin och jag och min pojkvän bor i Gävle! 
jo men visst äre så. Vi har tagit vårat pick och pack och dragit till Gefle :) 
kom in på förskollärar utbildnigen så jag ska plugga i 3,5 år frammåt nu. Känns riktigt bra, lite nervös bara.
imorgon ska jag dit på introduktionsdag :) SPÄNNANDE.
Det är så mkt man ska fixa innan den första kursen så man blir helt snurrig i huvudet. Men som tur var har jag underbara vänner, familj och pojkvän som hjälper mig :) 
Hoppas jag hamnar i en bra studiegrupp, jag ber till gudarna (Y) 
 
Kanske ska skriva lite om våran nya lägenhet. Den är helt perfekt, har inte hittat något att klaga på en så länge :)
Lite hemsk färg i sovrummet, men det gör ingentng! SÅ GLAD...:D
Nä nu ska jag försöka få någon ordning på min kläder som ligger i en hög på golvet.
TJARÅ 
my life ★ | |
Upp