God morgon?

Nä ingen god morgon, vaknade kallsvettig, snorig och ont i bröstet. Känns som om att jag skulle ha förkylnings astma, vilket var hundra år sen jag hade.. Låter som jag har en mus i halsen. Piper när jag andas ut!! Jävla skit... Jag som hade tänkt hård träna i veckan. Men nu sitter jag på jobbet, måste jobba iaf! Måste ha pengar!

Igår byte vi däck på golfen, trodde att det skulle vara enklare än vad det såg ut :p blev bara en massa strul ;p bilen höll på att åka i backen utan däck på ;p Ojoj fick lite panik faktiskt ! Men nu så har jag iaf 4 st sommardäck på bilen, och den rullar precis som den ska :) På kvällen blev det en massa sport, först innebandy Kais Mora - Pixbo sen vart det hockey Brynäs - Skellefteå :) plus ett glasvin mot förskylningen.

Nu hard work work!

my life ★ | |
Upp