If you wanna get with me there's some things you gotta know, I like my beats fast and my bass down low.

hahahahahaha hehehehehe hhihihihihi höhöhöhöhöh huhuhuhuhu!

HÄR HÄNDER DET INTE MYCKET INTE!

Men jag har varit utan internet i en hel vecka så har inte kunnat blogga.


PÅSKHELGEN: Hade AP trevligt med mina vänner hela helgen :) älskade bästaste vänner <3
VALBORG: superduper trevligt! grillning och fest hos mina föräldrar. SANDRA ÄGDE natten ;) WOOPWOOP!
hon smakade gatan o så ! på riktigt denna gång ;)


övriga saker jag har att säga..... är att jag har sagt upp lägenheten. Slutar snart mitt jobb som elev assistent på Stenhamre skolan så kommer tyvärr inte att ha råd med att ha kvar min lägenhet :( BUHU, trivs verkligen här.. så det suger. Men kanske flyttar till en annan lägenhet som är billigare.

Men nu ska jag hem till min mamma och pappa och äta middag sen ikväll blir det BB med MIKI :D lövley

my life ★ | |
Upp