hej

ja då har man varit på examen idag då, det var ett tag sen man var på avslutning i Kyrkan. :) alla var så fint klädda och jag kommer så väl ihåg när man skulle köpa examens outfit :) det var ju så himla noga med vad man skulle ha, tog alltid hundra år för mig att hitta något! iaf så var eleverna jätte duktiga på att sjunga ! :> dom sjöng breakeven med the script! otroligt fin låt, och den vart så fin när dom sjöng :) fick blomma av min elev oxå, tack fina du!
ikväll ska jag iaf TVÄTTA TVÄTTA TVÄTTA! usch sen ska jag börja packa :(
vill inte ens tänka på det..
Först ska jag laga mat, tjarå!

snook!
my life ★ | |
#1 - - Anonym:

Allt bra idag snygging? =)

#2 - - stephanie isabell:

kikar in! allt bra med dig? :D

#3 - - Sandra:

fattar inte att du ska åka :(:(:(:(:( herregud! <3<3

Upp