nu är det 2011

välkomen 2011! börjar bra med världens värsta huvudvärk och inte orkar kliva upp ur sängen.
Det tänker jag fortsätta med oxå, ska ligga i min säng och kolla på en massa film, fast inte huvudvärk då förstås. Så ska mitt 1 Jan 2011 se ut :) fast jag måste till Sandra också och hämta mina saker, JÖBBIGT.

gårdagen var helt okej, först var vi på salongen och fixade hos, alla blev så fina :) sen bar det av till Sandra för att fixa mat, vliket tog AS lång tid. Eftersom att en vis sötnöt glömde knäppa på plattan till potatisen. så maten blev klar vid halv 8 kanske ? ajja gott som fan var det iaf! Duktiga tjejer :D
Sen kom det massa trevligt folk, satt där och drack och snackade. Närmare 12 så drog dom flesta på en annan fest, så då satt några kvar och lodade. Dom som lodade var jag, Mikaela, Sandra, Micke och Nathan. men typ 20 i 12 så bestämde vi oss för att dra upp till mina föräldrar, och fan vad snabbt vi gick! nästan sprang, fick håll! men vi hann precis :D kom dit 23:57 typ!! KLARAGATAN is the shit, say no more!
Både jag och Mikaela stannade kvar en stund efter och chillade, vilket var jävligt nice. Pratade en massa skit :) höhö
Sen blev det sängen för mig, men påvägen hem blev jag typ SNÖMULAD! jävla modds säger jag bara!!

hejdå 2010!


tog bilden av mikaela eftersom att min kamera är hos Sandra fortfarande

TACK FÖR EN UNDERBAR KVÄLL <3

my life ★ | |
#1 - - Katten:

MODDs ÄR BÄST! ;)

Upp