me like you väry much

skriver när jag får chansen!

imorgon bär det av till Vemdalen på friluftsdagen :) ska bli så härligt! så himlans kul att åka skidor :D
ikväll ska jag nog bara lägga min tid på min familj som jag saknar så mkt. Man ser dom så lite nu för tiden nu när man flyttat hemifrån. Men ikväll blir det andra bullar, middag och en massa tv tittande skulle jag tro ;) eller kanske ut och åka en massa bil!! vem vet :D
Men jag vill ju träffa mina b-brudar med, gah ge mig tid och ork!

fick reda på igår att jag fick jobb i norge i sommar :D så från den 20 juni tills den sista juli :D:D:D:D:D:D happy girl! men det betyder att jag ska vara borta från dom jag älskar mest i 6 veckor. :( tråkigt och jobbigt men ett måste.. mkt pengar och mkt erfarenhet.

men back to work now!

bye fuckers
my life ★ | |
Upp