ojoj

R.I.P till 14-årig pojke som blev skjuten sex gånger av sin styvfar. Pojken skyddade hans 2-åriga lillasyster som blev våldtagen av styvfadern. Den lilla flickan skadades inte, att tacka för sin modiga bror. Deras mamma var på jobbet när allt detta hände. Nu kämpar den unge mannen för sitt liv, men läkarna säger att han inte kommer att överleva om han inte får en operation som är mycket dyr, och d...enna operation har mamman inte tillräckligt med pengar för att betala för. Samtliga Facebook företag har accepterat ett erbjudande som låter donera 45 cent för varje gång någon lägger upp detta inlägg, så vänligen kopiera och klistra in detta på din logg, så kan vi tillsammans hjälpa till att rädda den här pojkens liv ♥

HALLÅ? är pojken död eller inte ? skulle aldrig falla mig in å tro nåt så jävla dyligt att facebook skulle skänka pengar. eller?
så jävla drygt med alla dessa statusar, tex (nu kommer det massa förslag)

gilla så skriver jag "julens..." i din logg!

KOMMENTERA ett " ♥ " så fyller jag i

Jag känner dej:
[]inte alls.
[]vet vem du är.
[] ganska bra.
[] bra typ
[] jätte bra.
[] alldeles för bra.

Du är:
[] snäll.
[] söt.
[] rolig.
[] snygg.
[] störd.
[] underbar.
[] konstig.
[] min bästavän.
[] läskig.

Jag har:
[] träffat dej.
[] kramat dej.
[] spottat på dej.
[] dansat med dej.
[] sovit med dej.
[] pussat dej.
[] gjort nåt galet med dej.
[] bitit dej.
[] sett dej irl.

Jag:
[] gillar dina ögon.
[] gillar ditt leende.
[] saknar dej.
[] vill lära känna dej bättre.
[] vill slå dej.
[] vill träffa dej.
[] orkar inte prata med dej.
[] gillar din personlighet

Om du kysste mej skulle jag:
[] kyssa dej tillbaka.
[] bli förvånad.
[] slå dej.
[] titta på dej konstigt.

Du:
[] har fått mej garva.
[] har fått mej att nästan dö (av garv)
[] har gett mej ett oförglömligt minne.
[] har gett mig en kram/puss
[] borde kopiera så att jag kan KOMMENTERA ♥


Gilla så skriver jag "om sanningen ska fram...." i din logg


VA FAN, kan inte någon ta tag i Lunarstorm, så kan dom som håller på med sånt här hänga där!
UUUUUUÄÄKK!

my life ★ | |
Upp