who told you?

vilken helg :) helt perfekt!

Först på Lördagen hade vi match :) den gick kanon bra, vann med 8 - 5 :D gjorde två mål, eller jag typ två ;) jag sköt på en tjejsklubba så hon styrde in den. SÅÅ det räknas som att jag gjorde mål ;)
Sen efter matchen så drog vi till Sundsvall. Tog ett tag innan vi kom fram, jävla snöstorm!!. åh ja just det, kom på att jag glömde min biljett halvväg. Men som tur var hade jag en e-biljett så det var bara att skriva ut en ny ;) TUR att Wonk kunde fixa det :) tack!
Förfest hos Wonk sen bar det av mot Stadtshuset för att se Daniel Adams-ray :D han var grym!! bästa låten var Lilla lady LÄTTÅ. hata sundsvalls garderober...
På söndagen var vi lite sliten, men sen efter ett tag så drog vi till Birsta för att shoppa en snabbis, vart Ikea, Hm och Stadium. Sen på kvällen så va jag med Mikaela och Robin, mycket mysigt.


Men nu ska jag spela lite Call of duty ;)  hääj.

my life ★ | |
Upp