lixom halllåe?

Vilken Fredag, vaknar av att jag har ett nylle i ansiktet som säger åt mig att kliva upp för att han har tråkigt. Så jag klev upp och satte mig framför tvn medans han spela tv-spel, GREEEAT...! iaf så ryckte vi upp oss och drog till Hudiksvall, men när vi väl var där så vela båda två hem. vi gick in på Elgigaten och köpa ett silikon skydd åt Patriks iphone sen åkte vi hem. 
När vi kom hem så lagade vi en romantisk middag, mysssigt. Sen gick vi skilda vägar, jag till Mikaela och Patrik till Erik. eller Mikaela kom till mig och vi fick se lite action :D wiiiiiiho, först kommer det en kille och springer sen kommer det en kille med en planka på 1,5 m som skriker som ett djur.
Och lite senare så får vi se en utav killarna sitta i en polisbil ;) och självklart är det han med plankan som sitter där, han fick säkert ta med sig plankan in i polisbilen!

Har lust att säga godnatt nu men det går ej, ska hämta hjärtat lite senare.

'



fick även reda på att en kille här i trakten tagit överdos, väldigt tråkigt.
man är inte oövervinnlig

my life ★ | |
Upp